Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km » JRM538 trw
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM538 TRW

JRM538 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM538
Przekładnia kierownicza JRM538

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM538

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przegubem wzdłużnym
Ograniczenia producentaDELPHI
Długość całkowita [mm]1188
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM12x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz gwintem zewnętrznym
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej109
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938133627

skład zestawu:
JAR991 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM538 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.8 09.00-
numery OEM:
OPEL      24414650
OPEL      24424836
OPEL      26089055
OPEL      59 00 202
OPEL      59 00 211
OPEL      59 00 256
OPEL      59 00 314
OPEL      9 00 015
OPEL      93184602
OPEL      93192434

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM538 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.