Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1007 trw

Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW

JRP1007 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1007
Przekładnia kierownicza JRP1007

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1007

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm] 1107
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x 2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937735792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 05.98-04.10
numery OEM:
VOLVO      3524288
VOLVO      8251746
VOLVO      8601755
VOLVO      9157048
VOLVO      9173029
VOLVO      9485268
VOLVO      9485270
VOLVO      9485272
VOLVO      9492841
VOLVO      9492845
VOLVO      9492849

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.