Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1011 trw

Przekładnia kierownicza JRP1011 TRW

JRP1011 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1011
Przekładnia kierownicza JRP1011

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1011

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937735631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1011 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639) 2.2D 07.05-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      639 460 01 00
MERCEDES-BENZ      639 460 10 00
MERCEDES-BENZ      639 460 12 00
MERCEDES-BENZ      639 460 12 00 80
MERCEDES-BENZ      639 460 16 00
MERCEDES-BENZ      639 460 16 00 80
MERCEDES-BENZ      639 460 20 00
MERCEDES-BENZ      639 460 20 00 80
MERCEDES-BENZ      639 460 24 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 12 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 12 00 80
MERCEDES-BENZ      A 639 460 16 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 16 00 80
MERCEDES-BENZ      A 639 460 20 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 20 00 80
MERCEDES-BENZ      A 639 460 24 00

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1011 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.