Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP102 trw

Przekładnia kierownicza JRP102 TRW

JRP102 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP102
Przekładnia kierownicza JRP102
 

    Ocena:
numer części:

JRP102

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1144
Rozstaw śrub mocujących [mm] 270
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 44
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937901531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP102 TRW

Koszt kaucji: 595.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER 1.4-2.0 02.92-10.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060630763
ALFA ROMEO      0000071711950
ALFA ROMEO      60616624
ALFA ROMEO      60619751
ALFA ROMEO      60653458
ALFA ROMEO      60653459
ALFA ROMEO      71711951
ALFA ROMEO      71722516
FIAT      0000071783193
FIAT      0000071783195
FIAT      0000071783196
FIAT      0000071783197
FIAT      71722516

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP102 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP102

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.