Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1036 trw

Przekładnia kierownicza JRP1036 TRW

JRP1036 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1036
Przekładnia kierownicza JRP1036
JRP1036
trw JRP1036 Przekładnia kierownicza

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1036

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm] 1385
Suw [mm] 146
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 185
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937735730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1036 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
PORSCHE      955 347 011 04
PORSCHE      955 347 011 06
PORSCHE      955 347 011 08
PORSCHE      955 347 011 10
PORSCHE      955 347 011 12
PORSCHE      955 347 011 14
PORSCHE      955 347 011 20
zamienniki:
2849 001
brak
ZF Parts
28490
brak
LEMFÖRDER
QSRP1595
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1036 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.