Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1042 trw

Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW

JRP1042 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1042
Przekładnia kierownicza JRP1042

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1042

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Długość całkowita [mm] 1120
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Łącznik rur Opaska zaciskowa
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 42
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,8
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Suw [mm] 134
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937735686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (z czujnikiem) pasuje do: VOLVO XC90 I 2.4D/2.5/2.9 10.02-09.14
numery OEM:
VOLVO      36000009
VOLVO      36000259
VOLVO      36002385
VOLVO      36050013
VOLVO      8602659
VOLVO      8603407
VOLVO      8603457

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1042zobacz instrukcję montażu JRP1042

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.