Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda FABIA III Praktik (NJ5) 1.0 (2014-2022) 60km » JRP1061 trw
wybrany samochód: 
Skoda Fabia Iii Praktik (nj5) 1.0 (2014-2022) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1061 TRW

JRP1061 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1061

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1061

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Długość całkowita [mm]1120
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej42
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz wpustem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,8
Suw [mm]134
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937736508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1061 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (z czujnikiem) pasuje do: VOLVO XC90 I 2.4D-4.4 10.02-12.14
numery OEM:
VOLVO      30764339
VOLVO      36000133
VOLVO      36000781
VOLVO      36050014
VOLVO      8603210
VOLVO      8603558
VOLVO      8603644

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1061 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1061zobacz instrukcję montażu JRP1061

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.