Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1102 trw

Przekładnia kierownicza JRP1102 TRW

JRP1102 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1102
Przekładnia kierownicza JRP1102

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1102

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937736942

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1102 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA; DAEWOO LACETTI, NUBIRA 1.4-2.0D 07.03-
numery OEM:
CHEVROLET      95209431
CHEVROLET      95961360
CHEVROLET      96407342
CHEVROLET      96442385
CHEVROLET      96442387
CHEVROLET      96451425
CHEVROLET      96451953
CHEVROLET      96451961
CHEVROLET      96852934
CHEVROLET      96852935
CHEVROLET      96892952
CHEVROLET      96952196
DAEWOO      95209431
DAEWOO      95961360
DAEWOO      96407342
DAEWOO      96442385
DAEWOO      96442387
DAEWOO      96451425
DAEWOO      96451953
DAEWOO      96451961
DAEWOO      96852934
DAEWOO      96852935
DAEWOO      96892952
zamienniki:
51686
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1102 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.