Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1125 trw

Przekładnia kierownicza JRP1125 TRW

JRP1125 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1125
Przekładnia kierownicza JRP1125

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1125

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zaworów
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737444

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1125 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: BMW X3 (E83) 2.0-3.0D 09.03-12.11
numery OEM:
BMW      2 475 175
BMW      3 413 589
BMW      3 418 925
BMW      3 418 973
BMW      3 427 958
BMW      3 428 164
BMW      3 444 368
BMW      32 10 2 475 175
BMW      32 10 3 413 589
BMW      32 10 3 418 925
BMW      32 10 3 418 973
BMW      32 10 3 427 958
BMW      32 10 3 428 164
BMW      32 10 3 444 368
zamienniki:
52428
brak
SPIDAN
DSR1724L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1344
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1125 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.