Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1213 trw

Przekładnia kierownicza JRP1213 TRW

JRP1213 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1213
Przekładnia kierownicza JRP1213

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1213

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm] 627
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Gwint zewn. [mm] M12x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937738403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1213 TRW

Koszt kaucji: 904.39 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: AUDI A1; VW POLO V 1.0-2.0D 03.09-
numery OEM:
AUDI      6R1 423 055 F
AUDI      6R1 423 055 FX
AUDI      6R1 423 055 M
AUDI      6R1 423 055 MX
AUDI      6R1 423 055 P
AUDI      6R1 423 055 PX
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 F
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 FX
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 M
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 MX
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 P
VOLKSWAGEN      6R1 423 055 PX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1213 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.