Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1220 trw

Przekładnia kierownicza JRP1220 TRW

JRP1220 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1220
Przekładnia kierownicza JRP1220

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1220

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1230
Rozstaw śrub mocujących [mm] 460
Średnica punktów mocowania [mm] 10
Rodzaj gwintu przegub osiowy z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Suw [mm] 148
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 64
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937738175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1220 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA V 1.25-1.6D 11.01-12.10
numery OEM:
FORD      1334221
FORD      1345538
FORD      1360908
FORD      1465913
FORD      1667695
FORD      5S61-3200-AA
FORD      5S61-3200-AB
FORD      5S61-3200-AC
FORD      5S61-3200-AD
FORD      5S61-3200-CA
zamienniki:
52511
brak
SPIDAN
QSRP1300
brak
QUINTON
QSRP1400
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1220 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.