Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1244 trw

Przekładnia kierownicza JRP1244 TRW

JRP1244 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1244
Przekładnia kierownicza JRP1244

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1244

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1121
Suw [mm] 129
Rodzaj gwintu przegub osiowy z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M12x1,25
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 23
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1244 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: NISSAN MICRA II 1.0 08.92-07.00
numery OEM:
NISSAN      49001-5F200
NISSAN      49001-5F203
NISSAN      49200-5F200
NISSAN      49200-5F203
zamienniki:
51951
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1244 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.