Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1245 trw

Przekładnia kierownicza JRP1245 TRW

JRP1245 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1245
Przekładnia kierownicza JRP1245
JRP1245
 

    Ocena:
numer części:

JRP1245

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1121
Rodzaj gwintu przegub osiowy z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M12x1,25
Suw [mm] 120
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 23
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937738205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1245 TRW

Koszt kaucji: 1,180.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: NISSAN MICRA II 1.3 08.92-09.00
numery OEM:
NISSAN      49001-5F210
NISSAN      49001-5F213
NISSAN      49200-5F210
NISSAN      49200-5F213

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1245 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1245

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.