Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1259 trw

Przekładnia kierownicza JRP1259 TRW

JRP1259 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1259
Przekładnia kierownicza JRP1259
JRP1259

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1259

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Długość całkowita [mm] 1065
Liczba otworów do mocowania 3
Rozstaw śrub mocujących [mm] 510
Suw [mm] 170
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 34
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1259 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A6 C5, ALLROAD C5 2.4-4.2 02.97-08.05
numery OEM:
AUDI      4B1 422 052 B
AUDI      4B1 422 052 R
AUDI      4B1 422 052 RX
AUDI      4B1 422 053
AUDI      4B1 422 053 X
AUDI      4B1 422 065 H
AUDI      4B1 422 065 N
AUDI      4B1 422 069 B
SEAT      4B1 422 052 B
SEAT      4B1 422 065 H
SEAT      4B1 422 065 N
SEAT      4B1 422 069 B
SKODA      4B1 422 052 B
SKODA      4B1 422 065 H
SKODA      4B1 422 065 N
SKODA      4B1 422 069 B
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 B
VOLKSWAGEN      4B1 422 065 H
VOLKSWAGEN      4B1 422 065 N
VOLKSWAGEN      4B1 422 069 B

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1259 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.