Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1270 trw

Przekładnia kierownicza JRP1270 TRW

JRP1270 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1270
Przekładnia kierownicza JRP1270
JRP1270

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1270

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1475
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 385
Długość przegub osiowy [mm] 273
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 42
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Suw [mm] 160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osłoną termiczną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737598

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1270 TRW

Koszt kaucji: 0.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14
numery OEM:
FORD      1479736
FORD      1510881
FORD      1536313
FORD      1566547
FORD      1672069
FORD      1744918
FORD      1795006
FORD      8C11-3200-CA
FORD      8C11-3200-CB
FORD      8C11-3200-CC
FORD      8C11-3200-CD
FORD      8C11-3200-CE
FORD      8C11-3200-CF
FORD      RM8C11-3200-CA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1270 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.