Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1272 trw

Przekładnia kierownicza JRP1272 TRW

JRP1272 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1272
Przekładnia kierownicza JRP1272
JRP1272

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1272

producent:

TRW

Długość całkowita [mm] 1247
Rozstaw śrub mocujących [mm] 660
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 82
Liczba otworów do mocowania 2
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Suw [mm] 155
Ograniczenia producenta JTEKT
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1272 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      49200-00Q0G
NISSAN      49200-00Q0J
NISSAN      49200-00Q1A
NISSAN      49200-00Q1B
NISSAN      49200-00Q1G
NISSAN      49200-00Q1K
NISSAN      49200-00QAN
NISSAN      49200-00QAS
OPEL      44 16 194
OPEL      44 18 337
OPEL      44 18 670
OPEL      44 18 871
OPEL      44 22 206
OPEL      93185656
OPEL      93192869
OPEL      93195419
OPEL      93196561
OPEL      95516743
RENAULT      69 00 000 962
RENAULT      69 00 001 291
RENAULT      69 00 001 729
RENAULT      77 11 368 325
RENAULT      82 00 193 955
RENAULT      82 00 411 646
RENAULT      82 00 475 919
RENAULT      82 00 705 000
RENAULT      82 00 814 851
RENAULT      82 00 878 408
RENAULT      82 00 893 573
RENAULT      R9 00 001 729

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1272 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.