Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP139 trw

Przekładnia kierownicza JRP139 TRW

JRP139 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP139
Przekładnia kierownicza JRP139
JRP139
trw JRP139 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP139 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP139

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. stożkowy
Długość całkowita [mm] 1035
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 70
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937901906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP139 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7M1 422 055 K
AUDI      7M1 422 061 C
AUDI      7M1 422 061 D
AUDI      7M1 422 061 DX
FORD      1007192
FORD      1007219
FORD      1012663
FORD      1047937
FORD      1064066
FORD      1092384
FORD      7295019
FORD      7406662
FORD      95VW-3503-AE
FORD      95VW-3503-AG
FORD      95VW-3503-AH
FORD      95VW-3503-AJ
FORD      95VW-3503-AK
FORD      95VW-3503-AL
FORD      R95VW-3503-AK
SEAT      7M1 422 055 K
SEAT      7M1 422 061 C
SEAT      7M1 422 061 D
SEAT      7M1 422 061 DX
SKODA      7M1 422 055 K
SKODA      7M1 422 061 C
SKODA      7M1 422 061 D
VOLKSWAGEN      7M1 422 055 K
VOLKSWAGEN      7M1 422 061 C
VOLKSWAGEN      7M1 422 061 D
VOLKSWAGEN      7M1 422 061 DX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP139 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.