Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP140 trw

Przekładnia kierownicza JRP140 TRW

JRP140 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP140
Przekładnia kierownicza JRP140

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP140

producent:

TRW

Ograniczenia producenta VISTEON
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1179
Rozstaw śrub mocujących [mm] 260
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 34
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Przestrzegać danych technicznych 
alternatywny zestaw naprawczy JRP769
nr EAN 3322937909254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP140 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.0-1.8D 01.89-11.08
numery OEM:
FORD      1132530
FORD      1237029
FORD      1341482
FORD      1S5C-3200-FA
FORD      1S5C-3200-JB
FORD      1S5C-3200-JC
FORD      3903125
FORD      3916966
FORD      3937085
FORD      4004054
FORD      4032285
FORD      4045247
FORD      4083467
FORD      4090009
FORD      4373198
FORD      7RC3200JB
FORD      94FB-3550-AA
FORD      AMYS5C-3200-AA
FORD      F7RC-3200-JA
FORD      F7RC-3200-JB
FORD      F7RC-3200-JC
FORD      F8RC-3200-NA
FORD      RYS5J-3503-AB
FORD      XL2U-9B591-AA
FORD      XS5C-3200-BA
FORD      YS5C-3200-AA
FORD      YS5C-3200-AB
zamienniki:
G10-194
brak
OPTIMAL
51919
brak
SPIDAN
26G20109
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP140 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.