Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (199AXC1A, 199BXC1A, 199AXT1A, 199BXT1A) (2009.10-2012.02) 75km » JRP204 trw
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (199axc1a, 199bxc1a, 199axt1a, 199bxt1a) (2009.10-2012.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP204 TRW

JRP204 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP204
Przekładnia kierownicza JRP204

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP204

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm]479
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej31
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937902545

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP204 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA I, FELICIA II; VW CADDY II 1.3/1.6/1.9D 05.89-04.02
numery OEM:
SKODA      00730027A
SKODA      115 500 000
SKODA      6U1 422 051
SKODA      6U1 422 061
VOLKSWAGEN      6U1 422 051

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP204 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.