Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 1.8 TBi (940FXC1A) (2010.04-2013.09) 230km » JRP261 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 1.8 Tbi (940fxc1a) (2010.04-2013.09) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP261 TRW

JRP261 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP261
Przekładnia kierownicza JRP261

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP261

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaSMI
Ograniczenia producentaKOYO
Ograniczenia producentaJTEKT
Długość całkowita [mm]1060
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937914401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP261 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: RENAULT CLIO II, THALIA I 1.4/1.6/1.9D 02.98-
numery OEM:
RENAULT      69 00 000 069
RENAULT      69 00 000 194
RENAULT      77 00 429 715
RENAULT      77 00 435 644
RENAULT      77 01 352 987
RENAULT      77 01 471 138
RENAULT      77 01 471 139
RENAULT      77 01 471 303
RENAULT      77 01 471 304
RENAULT      82 00 055 676
RENAULT      82 00 770 043

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP261 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.