Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP263 trw

Przekładnia kierownicza JRP263 TRW

JRP263 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP263
Przekładnia kierownicza JRP263

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP263

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta SMI
Długość całkowita [mm] 1103
Rozstaw śrub mocujących [mm] 260
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 55
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937913091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP263 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: RENAULT AVANTIME, ESPACE III 1.9D-3.0 11.96-05.03
numery OEM:
RENAULT      60 25 370 227
RENAULT      60 25 370 492
RENAULT      77 00 876 218
RENAULT      77 01 471 732
RENAULT      77 01 471 733

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP263 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.