Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP268 trw

Przekładnia kierownicza JRP268 TRW

JRP268 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP268
Przekładnia kierownicza JRP268
JRP268
trw JRP268 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP268 trw
Przekładnia kierownicza JRP268 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP268

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyłączenie producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1242
Rozstaw śrub mocujących [mm] 660
Długość przyłącza [mm] 83
Technika połączeń unverzahnt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Ograniczenia producenta KOYO
Ograniczenia producenta SMI
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937913145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP268 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER I, MASTER II 1.9D-3.0D 07.80-

Przekładnia kierownicza JRP268 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Przekładnia kierownicza JRP268 producenta TRW

RENAULT

490011967R, 490017881R, 7700302173, 7700308864, 7701352645, 7701470359, 8200704996, 8200814848, 8200895223

OPEL

4401756, 4415373, 4418476, 4418775, 4418869, 4423299, 4501258, 4502442, 9109756, 9161558, 9198697, 93181008, 93193026, 93196228, 93196559, 95518214, 95523712

NISSAN

4920000Q0L, 4920000Q1F, 4920000Q1J, 4920000Q1M, 4920000Q2A, 4920000Q2F, 4920000Q2G, 4920000QAA, 4920000QAC, 4920000QAM

numery OEM:
NISSAN      49200-00Q0L
NISSAN      49200-00Q1F
NISSAN      49200-00Q1J
NISSAN      49200-00Q1M
NISSAN      49200-00Q2A
NISSAN      49200-00Q2F
NISSAN      49200-00Q2G
NISSAN      49200-00QAA
NISSAN      49200-00QAC
NISSAN      49200-00QAM
OPEL      44 01 756
OPEL      44 15 373
OPEL      44 18 476
OPEL      44 18 775
OPEL      44 18 869
OPEL      44 23 299
OPEL      45 01 258
OPEL      45 02 442
OPEL      9109756
OPEL      9161558
OPEL      9198697
OPEL      93181008
OPEL      93193026
OPEL      93196228
OPEL      93196559
OPEL      95518214
OPEL      95523712
RENAULT      49 00 119 67R
RENAULT      49 00 178 81R
RENAULT      77 00 302 173
RENAULT      77 00 308 864
RENAULT      77 01 352 645
RENAULT      77 01 470 359
RENAULT      82 00 704 996
RENAULT      82 00 814 848
RENAULT      82 00 895 223
VAUXHALL      45 02 442
VAUXHALL      9198697
VAUXHALL      95523712

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP268 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.