Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP611 trw

Przekładnia kierownicza JRP611 TRW

JRP611 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP611
Przekładnia kierownicza JRP611

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP611

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Długość całkowita [mm] 616
Technika połączeń verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Długość przyłącza [mm] 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP611 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: BMW 5 (E39) 2.0-4.9 09.95-05.04
numery OEM:
BMW      1 093 675
BMW      1 093 683
BMW      1 093 886
BMW      1 094 311
BMW      1 094 625
BMW      1 096 026
BMW      1 096 144
BMW      32 13 1 093 675
BMW      32 13 1 093 683
BMW      32 13 1 093 886
BMW      32 13 1 094 311
BMW      32 13 1 094 625
BMW      32 13 1 096 026
BMW      32 13 1 096 144
BMW      32 13 6 751 745
BMW      32 13 6 752 133
BMW      6 751 745
BMW      6 752 133

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP611 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.