Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP625 trw

Przekładnia kierownicza JRP625 TRW

JRP625 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP625
Przekładnia kierownicza JRP625

    Ocena:
numer części:

JRP625

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Technika połączeń verzahnt / splined
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Długość całkowita [mm] 1133
Rozstaw śrub mocujących [mm] 425
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 30
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP625 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES A (W168) 1.4-2.1 07.97-08.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 460 10 00
MERCEDES-BENZ      168 460 16 00
MERCEDES-BENZ      168 460 16 00 80
MERCEDES-BENZ      A 168 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 168 460 16 00
MERCEDES-BENZ      A 168 460 16 00 80

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP625 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.