Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP629 trw

Przekładnia kierownicza JRP629 TRW

JRP629 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP629
Przekładnia kierownicza JRP629
 

    Ocena:
numer części:

JRP629

producent:

TRW

Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1155
Rozstaw śrub mocujących [mm] 325
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 65
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Ograniczenia producenta MB
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP629 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 2.0-5.4 06.95-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 460 14 00
MERCEDES-BENZ      210 460 22 00
MERCEDES-BENZ      210 460 25 00
MERCEDES-BENZ      210 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      210 460 31 00
MERCEDES-BENZ      210 460 43 00
MERCEDES-BENZ      210 460 45 00
MERCEDES-BENZ      210 460 45 00 80
MERCEDES-BENZ      210460250005
MERCEDES-BENZ      210460310005
MERCEDES-BENZ      A 210 460 14 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 22 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 25 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      A 210 460 31 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 43 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 45 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 45 00 80

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP629 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP629

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.