Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (199AXC1A, 199BXC1A, 199AXT1A, 199BXT1A) (2009.10-2012.02) 75km » JRP651 trw
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (199axc1a, 199bxc1a, 199axt1a, 199bxt1a) (2009.10-2012.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP651 TRW

JRP651 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP651
Przekładnia kierownicza JRP651

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP651

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Długość całkowita [mm]1171
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej40
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937319435

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP651 TRW

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny
numery OEM:
TOYOTA      44250-12060
TOYOTA      44250-12061
TOYOTA      44250-12062
TOYOTA      44250-12230
TOYOTA      44250-12231
TOYOTA      44250-12232
TOYOTA      44250-12580
TOYOTA      44250-12581
TOYOTA      44250-20181

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP651 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.