Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP652 trw

Przekładnia kierownicza JRP652 TRW

JRP652 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP652
Przekładnia kierownicza JRP652

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP652

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Długość przyłącza [mm] 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm] 540
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP652 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: TOYOTA CARINA E VI, CARINA IV, CARINA V, CORONA 1.6-2.0D 10.83-09.97
numery OEM:
TOYOTA      44200-05020
TOYOTA      44200-05060
TOYOTA      44250-05020
TOYOTA      44250-05021
TOYOTA      44250-05021-84
TOYOTA      44250-05040
TOYOTA      44250-05041
TOYOTA      44250-05041-84

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP652 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.