Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP659 trw

Przekładnia kierownicza JRP659 TRW

JRP659 Przekładnia kierownicza TRW
2,392.01 zł 2,368.08 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP659

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tulejką
Średnica mocowania [mm] 10
Ograniczenia producenta ZF
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP659 TRW

Koszt kaucji: 2,660.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.8-2.5D 07.90-06.03
numery OEM:
AUDI      701 422 061 E
AUDI      701 422 061 EX
AUDI      701 422 062 EX
SEAT      701 422 061 E
SEAT      701 422 061 EX
SEAT      701 422 062 EX
SKODA      701 422 061 E
SKODA      701 422 061 EX
SKODA      701 422 062 EX
VOLKSWAGEN      701 422 061 E
VOLKSWAGEN      701 422 061 EX
VOLKSWAGEN      701 422 062 EX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP659 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP659zobacz instrukcję montażu JRP659

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.