Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP723 trw

Przekładnia kierownicza JRP723 TRW

JRP723 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP723
Przekładnia kierownicza JRP723

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JRP109

numer części:

JRP723

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF
Długość całkowita [mm] 980
Rozstaw śrub mocujących [mm] 235
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 1,5
Długość zewnętrzna [mm] 102
Technika połączeń verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica mocowania [mm] 17,5
Długość przyłącza [mm] 43
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Przestrzegać danych technicznych 
alternatywny zestaw naprawczy JRP109
nr EAN 3322937354719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP723 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany)
numery OEM:
BMW      1 096 240
BMW      1 096 280
BMW      1 135 508
BMW      1 138 196
BMW      1 140 828
BMW      1 140 946
BMW      1 140 956
BMW      2 227 192
BMW      32 13 1 096 240
BMW      32 13 1 096 280
BMW      32 13 1 135 508
BMW      32 13 1 138 196
BMW      32 13 1 140 828
BMW      32 13 1 140 946
BMW      32 13 1 140 956
BMW      32 13 2 227 192

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP723 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.