Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D300 MHEV 4x4 (2020.09-???) 300km » JRP753 trw
wybrany samochód: 
Land Rover Defender Station Wagon (l663) D300 Mhev 4x4 (2020.09-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP753 TRW

JRP753 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP753

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

7925300021, 7925300027

numer części:

JRP753

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1225
Gwintowana złączkaM14x1.5 / M16x1.5
Długość zewnętrzna [mm]233
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej43
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.czworokąt
Ograniczenia producentaSMI
Ograniczenia producentaKOYO
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937404216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP753 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCENIC, SCENIC I 1.4-2.0 01.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      69 00 000 092
RENAULT      69 00 000 313
RENAULT      77 00 429 485
RENAULT      77 00 429 486
RENAULT      77 00 432 260
RENAULT      77 01 468 281
RENAULT      77 01 471 301
RENAULT      77 01 471 708
RENAULT      77 01 471 881
RENAULT      77 01 471 882
RENAULT      77 01 471 895
RENAULT      77 01 471 896
RENAULT      77 11 134 105
RENAULT      77 11 134 106

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP753 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.