Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia SORENTO II (XM) 2.0 CRDi 4WD (2010.11-???) 150km » JRP754 trw
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.0 Crdi 4wd (2010.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP754 TRW

JRP754 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP754
Przekładnia kierownicza JRP754

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP754

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaSMI
Ograniczenia producentaKOYO
Ograniczenia producentaJTEKT
Długość całkowita [mm]1226
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej73
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,4
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937404247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP754 TRW

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      44 04 041
OPEL      9112041
RENAULT      77 01 352 107
RENAULT      77 01 467 741

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP754 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.