Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP793 trw

Przekładnia kierownicza JRP793 TRW

JRP793 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP793
Przekładnia kierownicza JRP793

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP793

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Ograniczenia producenta ZF
Ograniczenia producenta KOYO
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405886

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP793 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      8E1 422 052
AUDI      8E1 422 052 A
AUDI      8E1 422 052 AX
AUDI      8E1 422 052 B
AUDI      8E1 422 052 BX
AUDI      8E1 422 052 C
AUDI      8E1 422 052 E
AUDI      8E1 422 052 EX
AUDI      8E1 422 052 F
AUDI      8E1 422 052 P
AUDI      8E1 422 052 PX
AUDI      8E1 422 052 QX
AUDI      8E1 422 052 X
AUDI      8E1 422 053 A
AUDI      8E1 422 053 AX
AUDI      8E1 422 053 B
AUDI      8E1 422 053 BX
AUDI      8E1 422 053 C
AUDI      8E1 422 053 CX
AUDI      8E1 422 053 K
AUDI      8E1 422 053 KX
AUDI      8E1 422 053 M
AUDI      8E1 422 053 MX
AUDI      8E1 422 054 A
AUDI      8E1 422 054 E
AUDI      8E1 422 054 EX
AUDI      8E1 422 065 G
AUDI      8E1 422 065 S
AUDI      8E1 422 066 A
AUDI      8E1 422 066 C
AUDI      8E1 422 066 D
AUDI      8E1 422 066 F
AUDI      8E1 422 066 R
AUDI      8E1 422 066 S
AUDI      8E1 422 066 T
AUDI      8E1 422 071 C
AUDI      8E1 422 071 P
AUDI      8E1 422 071 R
AUDI      8E1 422 072 D
AUDI      8E1 422 072 G
AUDI      8E1 422 072 K
AUDI      8E1 422 072 P
SEAT      8E1 422 052
SEAT      8E1 422 052 A
SEAT      8E1 422 052 AX
SEAT      8E1 422 052 B
SEAT      8E1 422 052 C
SEAT      8E1 422 052 F
SEAT      8E1 422 052 P
SEAT      8E1 422 052 PX
SEAT      8E1 422 052 QX
SEAT      8E1 422 052 X
SEAT      8E1 422 053 A
SEAT      8E1 422 053 AX
SEAT      8E1 422 053 K
SEAT      8E1 422 054 A
SEAT      8E1 422 054 E
SEAT      8E1 422 054 EX
SEAT      8E1 422 065 G
SEAT      8E1 422 065 S
SEAT      8E1 422 066 C
SEAT      8E1 422 066 D
SEAT      8E1 422 066 F
SEAT      8E1 422 066 T
SEAT      8E1 422 072 P
SKODA      8E1 422 052
SKODA      8E1 422 052 A
SKODA      8E1 422 052 AX
SKODA      8E1 422 052 B
SKODA      8E1 422 052 C
SKODA      8E1 422 052 F
SKODA      8E1 422 052 P
SKODA      8E1 422 052 PX
SKODA      8E1 422 052 QX
SKODA      8E1 422 052 X
SKODA      8E1 422 053 A
SKODA      8E1 422 053 AX
SKODA      8E1 422 053 K
SKODA      8E1 422 054 A
SKODA      8E1 422 054 E
SKODA      8E1 422 054 EX
SKODA      8E1 422 065 G
SKODA      8E1 422 065 S
SKODA      8E1 422 066 C
SKODA      8E1 422 066 D
SKODA      8E1 422 066 F
SKODA      8E1 422 066 T
SKODA      8E1 422 072 P
VOLKSWAGEN      8E1 422 052
VOLKSWAGEN      8E1 422 052 A
VOLKSWAGEN      8E1 422 052 B
VOLKSWAGEN      8E1 422 052 C
VOLKSWAGEN      8E1 422 052 EX
VOLKSWAGEN      8E1 422 065 G
VOLKSWAGEN      8E1 422 065 S
FAW-AUDI      8E1 422 052 AX
FAW-AUDI      8E1 422 052 PX
FAW-AUDI      8E1 422 052 QX
FAW-AUDI      8E1 422 052 X
FAW-AUDI      8E1 422 053 AX
FAW-AUDI      8E1 422 053 K
FAW-AUDI      8E1 422 054 A

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP793 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.