Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP814 trw

Przekładnia kierownicza JRP814 TRW

JRP814 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP814
Przekładnia kierownicza JRP814

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

69 00 000 041, 69 00 000 179, 69 00 000 297, 69 00 000 364, 69 00 000 370

numer części:

JRP814

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm] 1085
Rozstaw śrub mocujących [mm] 520
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 13,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 43
Długość przegub osiowy [mm] 66
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1.5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405527

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP814 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, S80 II, V70 II, XC70 I 2.0-4.4 05.98-03.12
numery OEM:
VOLVO      3524381
VOLVO      8251753
VOLVO      8601943
VOLVO      8602415
VOLVO      8602749
VOLVO      8638614
VOLVO      8671231
VOLVO      8671234
VOLVO      8671239
VOLVO      8671243
VOLVO      9173137
VOLVO      9492853
VOLVO      9492857
VOLVO      9492861
VOLVO      9492883
zamienniki:
QSRP1032
brak
QUINTON
26G67149
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP814 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.