Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP815 trw

Przekładnia kierownicza JRP815 TRW

JRP815 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP815
Przekładnia kierownicza JRP815

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP815

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta VISTEON
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405244

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP815 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: FORD MONDEO III 1.8/2.0/2.0D 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1205912
FORD      1232099
FORD      1323807
FORD      1376120
FORD      1434054
FORD      1S7C-3200-AB
FORD      1S7C-3200-AC
FORD      1S7C-3200-AD
FORD      1S7C-3200-AE
FORD      1S7C-3200-AF
FORD      1S7C-3200-AG
FORD      1S7C-3200-AH
FORD      1S7C-3200-AJ
FORD      4097479
FORD      4098605
FORD      4110029
FORD      4125327
FORD      RM1S7C-3200-AE
FORD      RM1S7J-3200-AE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP815 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.