Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP824 trw

Przekładnia kierownicza JRP824 TRW

JRP824 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP824
Przekładnia kierownicza JRP824

    Ocena:
numer części:

JRP824

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm] 1126
Rozstaw śrub mocujących [mm] 263
Długość przegub osiowy [mm] 122
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Długość przyłącza [mm] 27
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,6
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP824 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A209), CLK (C209) 1.8-5.5 05.00-03.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 460 11 00
MERCEDES-BENZ      203 460 11 00 80
MERCEDES-BENZ      A 203 460 11 00
MERCEDES-BENZ      A 203 460 11 00 80

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP824 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.