Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP844 trw

Przekładnia kierownicza JRP844 TRW

JRP844 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP844
Przekładnia kierownicza JRP844
 

    Ocena:
numery handlowe:

A0013905

numer części:

JRP844

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Wyposażenie pojazdu dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937509232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP844 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (z czujnikiem) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX 1.6-2.0LPG 10.03-09.10
numery OEM:
FORD      1327626
FORD      1329311
FORD      1363746
FORD      1471938
FORD      1510264
FORD      3M51-3A500-EA
FORD      3M51-3A500-EB
FORD      3M51-3A500-EC
FORD      3M51-3A500-ED
FORD      3M51-3A500-EE
FORD      3M51-3A500-EF
zamienniki:
QSRP1294
brak
QUINTON
QSRP1405
brak
QUINTON
QSRP1406
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP844 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP844

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.