Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP859 trw

Przekładnia kierownicza JRP859 TRW

JRP859 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP859
Przekładnia kierownicza JRP859

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

52904903

numer części:

JRP859

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Wyposażenie pojazdu dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937509157

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP859 TRW

Koszt kaucji: 1,926.18 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: FIAT CROMA, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3, 9-3X 1.6-2.0ALK 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      0000051753891
FIAT      51753891
FIAT      71740547
FIAT      71788832
FIAT      71788847
OPEL      59 00 218
OPEL      9 00 089
OPEL      93169422
OPEL      93172263
SAAB      59 00 218
SAAB      93172263
VAUXHALL      59 00 218
VAUXHALL      9 00 089
VAUXHALL      93169422
VAUXHALL      93172263
zamienniki:
QSRP1392
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP859 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.