Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP863 trw

Przekładnia kierownicza JRP863 TRW

JRP863 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP863
Przekładnia kierownicza JRP863

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

53349512

numer części:

JRP863

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Układ kierowniczy bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937509386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP863 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: AUDI A2 1.2D-1.6 02.00-08.05
numery OEM:
AUDI      8Z1 423 052 B
AUDI      8Z1 423 052 D
AUDI      8Z1 423 052 DX
AUDI      8Z1 423 052 K
AUDI      8Z1 423 052 KX
AUDI      8Z1 423 052 M
AUDI      8Z1 423 052 MX
AUDI      8Z1 423 052 P
AUDI      8Z1 423 052 PX
AUDI      8Z1 423 055 AD
AUDI      8Z1 423 055 AF
AUDI      8Z1 423 055 AH
AUDI      8Z1 423 055 D
AUDI      8Z1 423 055 P
AUDI      8Z1 423 055 R
SEAT      8Z1 423 055 D
SKODA      8Z1 423 055 D
VOLKSWAGEN      8Z1 423 055 D

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP863 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.