Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) (2018.02-???) 114km » JRP887 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b910) 211 Cdi (910.621, 910.623) (2018.02-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP887 TRW

JRP887 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP887
Przekładnia kierownicza JRP887

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP887

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTHYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522569

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP887 TRW

Koszt kaucji: 2,055.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, bez czujnika) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211) 1.8-6.3 03.02-12.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      219 460 01 00
MERCEDES-BENZ      219 460 06 00
MERCEDES-BENZ      A 219 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 219 460 06 00
zamienniki:
DSR1693L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
52376
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP887 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.