Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP964 trw

Przekładnia kierownicza JRP964 TRW

JRP964 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP964
Przekładnia kierownicza JRP964
JRP964

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP964

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937739356

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP964 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), CLK (A209) 1.6-6.2 07.03-08.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 460 06 00
MERCEDES-BENZ      204 460 43 00
MERCEDES-BENZ      204 460 53 00
MERCEDES-BENZ      204 460 53 00 80
MERCEDES-BENZ      A 204 460 06 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 43 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 53 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 53 00 80
zamienniki:
DSR1771L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1508
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP964 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.