Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2004.04-2008.08) 136km » JSB519 trw
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2004.04-2008.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora JSB519 TRW

JSB519 Mocowanie amortyzatora TRW

    Ocena:
numer części:

JSB519

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]49,8
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuM8x1,25
MateriałGuma / metal
średnica zewnętrzna [mm]66
Średnica otworu centrującego [mm]14,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska
nr EAN3322938092146
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora JSB519 TRW

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A2, Q3, SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW POLO, POLO III 1.0-2.5 08.92-
numery OEM:
AUDI      6N0 412 331 D
AUDI      6N0 412 331 E
AUDI      8Z0 412 331
SEAT      6N0 412 331 D
SEAT      6N0 412 331 E
SEAT      8Z0 412 331
SKODA      6N0 412 331 D
SKODA      6N0 412 331 E
SKODA      8Z0 412 331
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 D
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 E
VOLKSWAGEN      8Z0 412 331

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora JSB519 TRW w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.