Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » MK156 monroe

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 MONROE

MK156 Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK156
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156
MK156
monroe MK156 Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 monroe
82.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

MK156

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 13,2
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 10,7
nr EAN 5412096195464

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 MONROE

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A2; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II 1.0-2.0 02.93-
numery OEM:
AUDI      1K0412249B
AUDI      6N0 412 249 B
AUDI      6N0 412 249 C
AUDI      6N0 412 249 D
AUDI      6N0 412 331 D
AUDI      6N0 412 331 E
AUDI      6N0412249B
AUDI      6N0412249C
AUDI      6N0412249D
AUDI      8Z0 412 331
SEAT      1K0412249B
SEAT      6N0 412 249 B
SEAT      6N0 412 249 C
SEAT      6N0 412 249 D
SEAT      6N0 412 331 D
SEAT      6N0 412 331 E
SEAT      6N0 412 331 E S1
SEAT      6N0412249B
SEAT      6N0412249C
SEAT      6N0412249D
SKODA      1K0412249B
SKODA      6N0 412 249 B
SKODA      6N0 412 249 C
SKODA      6N0 412 249 D
SKODA      6N0 412 331 D
SKODA      6N0 412 331 E
SKODA      6N0 412 331 E S1
SKODA      6N0412249B
SKODA      6N0412249C
SKODA      6N0412249D
VOLKSWAGEN      1K0412249B
VOLKSWAGEN      6N0 412 249 B
VOLKSWAGEN      6N0 412 249 C
VOLKSWAGEN      6N0 412 249 D
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 D
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 E
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 E S1
VOLKSWAGEN      6N0412249B
VOLKSWAGEN      6N0412249C
VOLKSWAGEN      6N0412249D

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK156 MONROE:

2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).