Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHD109 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHD109 TRW

PHD109 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD109

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD109

producent:

TRW

Długość [mm] 270
Średnica 2 [mm] 10
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322935300541

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD109 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 270mm,śr. 10mm, M10x1,25) pasuje do: FIAT 124, 127, 128, FIORINO, X 1/9, LANCIA A 112, SEAT 124, 850, FURA, ZASTAVA YUGO 0.9-1.6 01.66-06.92
numery OEM:
FIAT      4128459
FIAT      4157473
FIAT      4234525
FIAT      4234924
FIAT      4256246
FIAT      4257052
FIAT      4258246
FIAT      4299590
FIAT      4348056
FIAT      4428541
FIAT      4428542
LANCIA      4128459
LANCIA      4157473
LANCIA      4188755
LANCIA      4234525
LANCIA      4234924
LANCIA      4256246
LANCIA      4257052
LANCIA      4258246
LANCIA      4299590
LANCIA      4348050
LANCIA      4348056
LANCIA      82422136
SEAT      1014106
ZASTAVA      1014106
AUTOBIANCHI      4234525
YUGO      1014106
zamienniki:
T 23 156
brak
BREMBO
T 85 002
brak
BREMBO
T 85 004
brak
BREMBO
250.133E.0B
brak
FTE automotive GmbH
250.133E.0B1
brak
FTE automotive GmbH
T 41 008
brak
BREMBO
BFH4204
brak
QUINTON
HBS4207
brak
QUINTON
9004109
brak
GIRLING
852308
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD109 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD109 TRW:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.