Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA C (X01) 1.7 DI (F08, F68) (2000.09-2009.12) 65km » PMD290 trw
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.7 Di (f08, F68) (2000.09-2009.12) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMD290 TRW

PMD290 Pompa hamulcowa TRW
trw PMD290
Pompa hamulcowa PMD290
PMD290
trw PMD290 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMD290 trw
Pompa hamulcowa PMD290 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD290

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]19
Ilość połączeń2
nr EAN3322937014040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD290 TRW

Pompa hamulcowa (19mm) pasuje do: PEUGEOT 204, 304, 305 I, 305 II 1.1-1.9D 10.65-07.90
numery OEM:
PEUGEOT      4601 54
PEUGEOT      4601 61
PEUGEOT      4601 69
PEUGEOT      4601 72
zamienniki:
M 61 095
brak
BREMBO
05-0074
brak
METELLI CIFAM
5722
brak
Car S.p.A (InterCar)
4004290
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD290 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.