Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF161 trw

Pompa hamulcowa PMF161 TRW

PMF161 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF161

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937008070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF161 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL CORSA C/HATCHBACK, KADETT C, KADETT C CITY, KADETT D 1.2-1.6D 08.73-07.03
numery OEM:
OPEL      3488812
OPEL      5 58 185
VAUXHALL      03488812
VAUXHALL      3488812
zamienniki:
M 59 008
brak
BREMBO
M 59 050
brak
BREMBO
FHM543
brak
FERODO
H209008.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5246
brak
Car S.p.A (InterCar)
41811
brak
A.B.S.
0 986 480 495
brak
BOSCH
4005161
brak
GIRLING
823641
brak
NK
8AM 355 500-871
brak
HELLA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF161 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.