Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro (2006.06-2008.06) 163km » 1841 lpr
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1841 LPR

1841 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1841, P10697

numer części:

1841

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Litera rozpoznawczaAI/BE
System hamulcowyDELCO
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532023655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1841 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, KADETT C, KADETT C CITY, KADETT D 1.0-1.8 08.73-
numery OEM:
OPEL      558185
VAUXHALL      34476987
VAUXHALL      3476987
VAUXHALL      3488812
zamienniki:
39-0086
brak
KAGER
M 59 050
brak
BREMBO
FHM543
brak
FERODO
H209008.0.1
brak
FTE automotive GmbH
0 986 480 495
brak
BOSCH
4005161
brak
GIRLING
823641
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1841 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.