Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF162 trw

Pompa hamulcowa PMF162 TRW

PMF162 Pompa hamulcowa TRW
 

    Ocena:
numer części:

PMF162

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika płynu hamulcowego
nr EAN 3322937008087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF162 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL ASCONA C, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, KADETT D, KADETT E, MERIVA A, TIGRA 1.2-1.8 09.81-
numery OEM:
OPEL      5 58 056
OPEL      5 58 128
OPEL      5 58 182
OPEL      5 59 524
OPEL      90295399
OPEL      90296446
OPEL      93177767
OPEL      93183406
VAUXHALL      5 58 128
VAUXHALL      5 58 182
VAUXHALL      90006694
VAUXHALL      90006861
VAUXHALL      90141916
VAUXHALL      90295399
VAUXHALL      90296446
VAUXHALL      93177767
VAUXHALL      93183406
CHEVROLET      5 58 128
CHEVROLET      5 58 182
CHEVROLET      90295399
CHEVROLET      90296446
CHEVROLET      93177767
CHEVROLET      93183406
zamienniki:
350644
brak
VALEO
H209038.0.2
brak
FTE automotive GmbH
M 59 007
brak
BREMBO
H239041.2.1
brak
FTE automotive GmbH
5372
brak
Car S.p.A (InterCar)
41985
brak
A.B.S.
FHM1347
brak
FERODO
0 986 480 064
brak
BOSCH
H239087.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4005162
brak
GIRLING
823620
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF162 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.