Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF172 trw

Pompa hamulcowa PMF172 TRW

PMF172 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF172

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta DELCO
Średnica 1 [mm] 20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika płynu hamulcowego
Litera rozpoznawcza CM
Litera rozpoznawcza CR
nr EAN 3322937008230

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF172 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.0-2.0 09.82-07.94
numery OEM:
BEDFORD      3488959
OPEL      03488857
OPEL      3488959
OPEL      5 58 034
OPEL      5 58 040
VAUXHALL      3488959
zamienniki:
0 986 480 095
brak
BOSCH
M 59 054
brak
BREMBO
FHM558
brak
FERODO
H209028.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5236
brak
Car S.p.A (InterCar)
41822
brak
A.B.S.
360219130094
brak
MAGNETI MARELLI
4005172
brak
GIRLING
823625
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF172 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.