Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1845 lpr

Pompa hamulcowa 1845 LPR

1845 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1845, P10701

numer części:

1845

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Litera rozpoznawcza CM/CR
System hamulcowy DELCO
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
nr EAN 8032532023693

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1845 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.0-2.0 09.82-03.93
numery OEM:
OPEL      03488857
OPEL      558034
OPEL      558040
VAUXHALL      3488959
zamienniki:
0 986 480 095
brak
BOSCH
M 59 054
brak
BREMBO
FHM558
brak
FERODO
H209028.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4005172
brak
GIRLING
823625
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1845 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.