Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF465 trw

Pompa hamulcowa PMF465 TRW

PMF465 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF465
Pompa hamulcowa PMF465
PMF465
trw PMF465 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMF465 trw
Pompa hamulcowa PMF465 trw
Pompa hamulcowa PMF465 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF465

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Średnica [mm] 20,6
nr EAN 3322938159078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF465 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, LADA LARGUS, RENAULT LOGAN I, SANDERO/STEPWAY I 1.0ALK-1.6LPG 08.04-
numery OEM:
LADA      6001551028
LADA      6001551030
RENAULT      60 01 547 857
RENAULT      60 01 548 945
RENAULT      60 01 551 028
DACIA      60 01 547 857
DACIA      60 01 548 945
DACIA      60 01 551 028

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF465 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.